Piotr Koj

Blog

Brudna kampania

3 listopada 2014
Możliwość komentowania Brudna kampania została wyłączona

Już myślałem, że na temat “brudnej kampanii” wiele mnie nie zaskoczy. Przypominam sobie czarny PR zastosowany przez referendystów, gdzie wszystkie chwyty były dozwolone. A jednak pojawiły się  nowe elementy. W Bytomiu wg słów Tomasza Chojnackiego najpierw Miejska Komisja Wyborcza zakwestionowała i odrzuciła listy z kandydatami na radnych (decyzja anulowana przez komisarza wyborczego w Katowicach), a następnie kandydat został poddany szantażowi. Jak powiedział: jestem zdruzgotany i zażenowany metodami stosowanymi przez konkurencję na poziomie polityki samorządowej. W jednym z sąsiednich miast kandydatka musiała się wycofać po tym, jak jeden z członków Komitetu Wyborczego Wyborców wycofał swój akces, a tym samym komitet stracił podstawę prawną do dalszego funkcjonowania. O zrywaniu, cięciu, zamalowywaniu plakatów, banerów i bilbordów nie wspomnę, bo to już, o zgrozo, norma. Dla mnie  brudna kampania, to także kampania nieuczciwa, a tu już przykładów ogrom, że wspomnę o manipulacjach i kłamstwach używanych na przykład w “programach” i obietnicach wyborczych. Szukać daleko nie trzeba, pisałem o tym chociażby analizując ogłoszenia wyborcze Damiana Bartyli.

zobacz archiwum wiadomości »

Dodawanie odpowiedzi wyłączone.