Piotr Koj

Blog

Jak promować, jak informować?

27 listopada 2019
Możliwość komentowania Jak promować, jak informować? została wyłączona

Jak to dobrze, że www.bytom.pl poinformował o kampanii bilboardowej, bo nie ukrywam miałem kłopot z jej rozgryzieniem. Stawiałem na jakąś akcję Polonii Bytom, przed jubileuszem 100-lecia klubu. A tu okazało się, że to  kampania promująca segregację odpadów. Jak się dowiedziałem: skorzystaliśmy z rozpoznawalności sportowców reprezentujących barwy bytomskich klubów. Skorzystał na tym Marcin Lachowski, bo dzięki temu dowiedziałem się, że jest piłkarzem i to kapitanem Polonii Bytom. Poczekam na kolejnych sportowców, w kolejnych odsłonach kampanii. Zapewne będą to dla mnie nowe twarze.

Póki co podzielę swoimi przemyśleniami w kontekście wykorzystania miejskich tablic reklamowych. Warto przypomnieć, że niewiele miast posiada własne tablice. Bez wątpienia jest to atutem miasta. Dodając słupy ogłoszeniowe, tablice elektroniczne i na przykład profil miasta na FB, TT, stronę internetową i Rynek7, można już pokusić się o konkretne działania promujące istotne z punktu widzenia bytomian wydarzenia oraz akcje. Czy jednak tak się dzieje??

Z początkiem listopada przejeździłem Będzin wszerz i wzdłuż. Nie mogło mi więc umknąć zaproszenie na Bieg Niepodległości. Znalazło się ono na kilkunastu bilboardach wynajętych przez miasto. Proste w swym przekazie.  Towarzyszyły temu plakaty i ogłoszenia prasowe. Tak więc można.  Szkoda, że nasz Bieg nie doczekał się jeszcze takiej promocji.

Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda się zrobić listę wydarzeń, które zostaną wypromowane przez miasto, z użyciem wszystkich możliwych mediów i sposobów dotarcia do mieszkańców.

 

zobacz archiwum wiadomości »

Dodawanie odpowiedzi wyłączone.