Piotr Koj

Blog

Kryształy PR-u

13 maja 2012
Możliwość komentowania Kryształy PR-u została wyłączona

Kampania promocyjna „Bytom. Kultura biznesu” realizowana przez Bytom w ubiegłym roku otrzymała nominację w ogólnopolskim konkursie KRYSZTAŁY PR-u, którego założeniem jest nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw samorządowych. Co ważne, bytomska kampania była nominowana w kategorii, w której oceniano całokształt działań związanych z promocją projektów unijnych, w tym między innymi: film promocyjny, audycje radiowe, materiały informacyjne i promocyjne czy stronę internetową. Na etapie przygotowań powstał zaawansowany serwis internetowy oraz szereg atrakcyjnych i spójnych wizualnie materiałów.

W ramach kampanii prezentowano koncepcję metamorfozy Bytomia poszczególnym grupom odbiorców, poprzez spotkania z inwestorami, między innymi podczas targów poznańskich i monachijskich, organizację konferencji prasowych, a także wydarzenia informacyjno-promocyjnego dla mieszkańców z udziałem takich gwiazd, jak Monika Brodka czy Kasia Cerekwicka. Całości towarzyszyła kampania reklamowa w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, internecie, prasie biznesowej i outdoorze.

Najważniejsze, że efekty tych działań zostały potwierdzone wynikami badań kampanii oraz zaawansowanymi rozmowami z potencjalnymi inwestorami.

zobacz archiwum wiadomości »

Dodawanie odpowiedzi wyłączone.