Piotr Koj

Blog

Pozostał już tylko niesmak

24 marca 2013
Możliwość komentowania Pozostał już tylko niesmak została wyłączona


Chciałem już przemilczeć kolejne brednie które serwuje swoim czytelnikom lokalny tygodnik, ale uważam że nie powinienem. Z pierwszej strony bije wielki tytuł: Logo miasta zmasakrowane. I cóż to za grono fachowców i specjalistów „zmasakrowało” logo? Grupa studentów… I ta sama grupa (studentów) ma przygotować projekt nowego logo…  Przypomnę w tym miejscu opinię nie studentów, lecz z krakowskiej agencji Market Place, która zajmuje się promocją miast i regionów:  „Wiele miast naszego regionu wymyśla takie hasła promocyjne, które nie kojarzą się absolutnie z niczym. Tylko nieliczne trafiają w dziesiątkę. Świetnym przykładem jest Bytom. „Energia kultury”  nawiązuje tu do pozytywnej energii całego województwa”. I jest to opinia na zlecenie Dziennika Zachodniego.

Jeżeli logo jest takie złe, to dlaczego prezydent Bartyla promuje się obok niego, spoglądając dobrotliwie i informując, że jest z przedsiębiorcami.  Na kolejnej stronie tytuł „Nowa strategia, czyli rewolucja”. Czego dotyczy i na czym polega? Dotyczy inwestycji i nie zawiera żadnych nowości. Włączanie terenów po kopalni Powstańców Śląskich do Katowickiej Specjalnej Strefy ekonomicznej zostało rozpoczęte w czasie mojej kadencji. Komórka do obsługi inwestorów już była, promocja wraz z logo także wprowadzona wcześniej. Tak więc pytam gdzie ta nowa strategia i rewolucja? Ulga za remont elewacji też już była.

Ale jest jedna rzecz nowa. Hałaśliwy redaktor na stronie www tygodnika skierował angielskie pozdrowienie do swoich czytelników „f… y…” Potem je usunął, jednak komentarze pozostały. I głęboki niesmak…

zobacz archiwum wiadomości »

Dodawanie odpowiedzi wyłączone.